aaa

הי חגית

יש שיפור גדול מאד

בבית אנחנו מבחינים ברכות מתגברת כלפי אחותה, יכולת גדולה יותר לוותר, מעט מאוד מקרים של כעס, מקרים של זעם נעלמו. עדיין משתיקה את אחותה כשמפריעה לה בטלוויזיה אבל כבר לא מתלוננת על רעש הנשימות שלה.

במערכות החינוך מדווחים שהיא "התבגרה". יש אירועים של כמעט ואז או שהיא מדווחת למבוגר אחראי ומבקשת עזרה או שהיא עוברת מיד לשלב הבכי השקט ואז מקבלת עזרה. כשקודם היה לוקח זמן עד שהיה עובר שלב הזעם בו לא ניתן היה לעזור לה.

סיכמתי עם המורה שהיא מדווחת לי על כל אירוע התנהגותי חריג. היא התקשרה אליי רק פעם אחת במהלך התקופה וגם אז האירועים שדיווחה עליהם היו מינוריים.

המורה לא הבחינה בשינויים במישור התזזיתי, אך הילדה מדווחת שקל לה יותר לשבת על הטוסיק.

בשנה שעברה ישבה בקצה הכתה מרוחקת מהשאר לבקשתה. השנה יושבת בשורה האחרונה אך לא לבד בשורה וקרוב לשאר הכתה ולמעט מקרה אחד נראה שהסידור ישיבה החדש טוב לה והיא מרוצה ממנו וזה שיושב אתה בשורה אינו מציק לה למרות שגם הוא כמוה לא יושב על הטוסיק לדבריה.

היא עברה בית ילדים בתחילת השנה, למרות חששותיי המעבר היה חלק וטבעי בלי שום מהמורות למרות שאין לה שם חדר "הרגעות". היא מדווחת שהמטפלת בבית הזה קשובה יותר ומשחקת איתם יותר..

בחודש הראשון התמדנו יום יום עם התרגילים ועשינו את רובם: תרגול עיניים, מסג' עמוק, מריחת קרם בבוקר, תליית מתח, טרמפולינה, מסירות כדור, הצלבות, כל הגלגולים, עמידת ידיים, מריצה, הליכת ישבן במדרגות (משהו חדש שהמצאנו עושה לה ממש מסג' עמוק בטוסיק) שמיניות עשינו מס' פעמים. מוסיקה שמעה כמה פעמים אבל לא התמדנו במעקב על הווליום. שומעת בהסעה אבל בווליום גבוה כי יש רעש.

לאחרונה אנחנו לא מצליחים להגיע לתרגילים כל יום. הימים מאוד עמוסים בחוגים וחברים והחושך מוקדם מקצר את האחה"צ אבל מריחת קרם על הגפיים בבוקר מתבצעת כמעט כל יום.

לרוב עושה בבוקר: טרמפולינה- 2 סטים של 10 פעמים על כל רגל ו10 שתי הרגליים, קפיצות הצלבה, בערך פעמיים בשבוע אנחנו מצליחים להגיע לגלגולים.

לאחרונה התחילה מרצונה לצייר בשכיבה על הרצפה מה שלא נהגה לעשות עד כה.

שנה מופלאה ונהדרת 

ד.  קיבוץ שמיר  9.11.15

( זהו מייל עדכון  שקבלתי אחרי תרגול של חודשיים מיום קבלת תכנית התרגול. הסרתי את הפרטים המזהים ).